A DLA a legszigorúbb járványügyi szabályokat és rendelkezéseket teljes mértékben betartva azonnal intézkedett, a hivatalosan előírt protokoll szerint felvette a kapcsolatot az ÁNTSZ-szel, az összes odajáró sportoló szüleivel, iskolákkal és megszülettek az előírások szerinti kontaktlisták is.
A döntés szerint a szombaton győztes meccset játszó U16 és U17-es csapatok és a lehetségesen velük érintkező személyek kéthetes karanténba kerültek, a gárdák hétvégi bajnokijait elhalasztották.
A DVSC hivatalos weboldalán leírtak szerint a vezetőség mindezek mellett egy nagyon szigorú szabályozást is bevezetett, eszerint nem ajánlják saját sportolóiknak a nyilvános helyeket, bevásárlóközpontokat, éttermeket. Megtiltották a zárt szórakozóhelyek látogatását és a külföldre utazást. A továbbiakban az egyesület tagjait folyamatos teszteknek fogják alávetni
„Amennyiben bárki a járványra jellemző tüneteket észlel magán – megfázáshoz hasonló tüneteket, láz, gyengeség, köhögés, hát- mellkas fájdalom, szédülés, fejfájás, hányinger, hányás – köteles otthon maradni, az edzéseket vagy mérkőzéseket nem látogathatja, sem a csapattársaival sem a DLA más alkalmazottjával vagy vezetőjével személyesen nem érintkezhet, telefonon köteles haladéktalanul értesíteni a DLA vezetőit az állapotáról. A klubtól független, önállóan kezdeményezett tesztelésről még azt megelőzően szintén tájékoztatni köteles a vezetőséget” – informálódhatunk közleményből.
Formula-1 -A Racing point fékbotránya
Úgy tűnik végleg lezárul a Racing Point másolási botránya miután a Ferrari és a kanadai-brit csapat is eltekint a fellebbezéstől.
A ‘rózsaszín Mercedes’ névre keresztelt RP20 fékhűtőire még a Renault csapata hívta fel a figyelmet még a Stájer Nagydíj után azzal, hogy megóvják az ellenfeleik eredményeit. A franciák ugyanis azt állították, hogy az alkatrészek nem felelnek meg az elvárásoknak, ugyanis a Racing Point nem saját gyártású alkatrészeket használt, hanem a Mercedestől vették őket. A stewardok heteken keresztül vizsgálódtak az üggyel kapcsolatban, majd helyt adtak a Renault panaszának. A Racing Pointtól 15 konstruktőri pontot vontak le, továbbá 400.000 euró bírságot szabtak ki rájuk. A vitatott alkatrészeket viszont használhatják, ugyanis a sportszabályzat ellen vétenek csak velük, de minden alkalommal megrovásban részesülnek a futam után.