Érdekes statisztikák a böngészésről és online vásárásól

Oláh Tamás

KÖVESS MINKET

ISTAGRAMMON

Napjainkban az internet már hatalmas mértékben meghatározza mindannyiunk életét. Ott vásárolunk, ott hirdetünk és ott is kommunikálunk. Szinte elképzelhetetlennek tűnik, hogy volt idő, amikor másképp működtek a dolgok. A mai cikkben 13 érdekességet hoztam a témával kapcsolatban. 

1.    Az internetes bejegyzések 63%-al nagyobb eséllyel befolyásolják a vásárlásainkat, mint az újságcikkek. 

Érdekes, hogy jobban hatással vannak ránk az online bejegyzések, hiszen ezek között rengeteg megbízhatatlan információ van. 

2.    Azok a cégek, amelyek havonta legalább 15 alkalommal posztolnak bejegyzést a blogjukon vagy Facebook oldalukon, ötször nagyobb webforgalmat érnek el. 

Ez nem hiszem, hogy bárkinek meglepő volt, hiszen a tartalomfogyasztás sokak lételeme és ott tud lakmározni, ahol van étel. Ez a mennyiségű online aktivitás könnyedén segíthet rengeteg vállalkozás számára, hogy megnövelje követőbázisát, ezáltal még bevételt is növelhet.


3.    A videós, fényképes vagy egyéb módon illusztrált blogbejegyzések 94%-al nagyobb nézettséget kapnak.

hirdetes

Az mai emberek már minden területen hozzá vannak szokva a látványvilághoz, a hangokhoz. Sokkal könnyebb felkelteni valaki figyelmét, ha mellé megfelelő képi világot társítunk. 
 
4.    A látogatók 58%-a a videó első 90 másodperce alatt abbahagyja a megtekintést.

Nagyon nehéz dolga van a marketingeseknek, tartalomgyártóknak, hiszen mindenki tisztába van vele, hogy nagyon kevés ideje van meggyőzni minket, hogy valami számunkra hasznos dolgot fogunk kapni tőle. Elég, ha a legnépszerűbb videómegosztón szereplő reklámokra gondolunk. Nagyon ritka, hogy valaki a kötelező 5 másodpercél tovább nézze a hirdetéseket.


 
5.    A látogatók 58%-a emlékszik egy videóra, de csak 10% arra, hogy mit olvasott egy szövegben. 

hirdetes


6.    Az a vásárló, aki megnézhet egy videót az adott termékről, 144%-al nagyobb valószínűséggel vásárolja is meg, mint az, aki csak képeket lát róla.

 A videókban nem csak a termék kinézetéről, de funkcióiról és használatának folyamatáról is információt kapunk, ami sokkal biztosabbá tud tenni minket, hogy szükségünk van az adott termékre. 

7.    Az embereknek csak 20%-a olvas el egy hosszabb szöveget, de 80%-a néz meg egy videót.
Ez már inkább az emberek lustaságának tudható be, hiszen sokkal könnyebb csak megnézni egy videót egy adott témakörrel kapcsolatban, mint utána olvasni. Nem kell a fantáziánkat használni és az előbb említett látványvilág is sokkal gazdagabb.
 

A téma folytatódik a következő oldalon! Lesznek még megdöbbentő számok!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
Érdekességek Hírek

Szótár

Dinamó

Dinamó: az egyik legismertebb magyar találmány. Dinamónak nevezzük azokat a villamos gépeket,... Tovább

Toldi

Toldi: az egyik leghíresebb magyar mű, elbeszélő költeménye, mely ismertté tette alkotóját... Tovább

Tovább a lexikonra