8. A vásárlók 63%-a szerint nagyon fontos szempont, hogy a termékről milyen minőségű fotó kerül bemutatásra az online boltban.
Ez a tipikus esete annak, hogy először a szem eszik. Az első dolog, amit meglátunk az általában a termékről készült fotó és ennek a minősége természetesen befolyásolja a vásárlást.
9. Egy átlagos vásárló 11 véleményt olvas el, mielőtt dönt.
Teljesen érthető módon az emberek először szeretnének megbizonyosodni arról, hogy a megvásárlás előtt álló termék mennyire tartós és milyen hibái vannak, amiket a boltban nem feltétlenül veszünk észre. Erre a legjobb megoldás, olyan emberek véleményét kikérni, akik már megvásárolták a terméket.
10. A weblapokon látható banner-hirdetésekre a látogatók mindössze 2%-a kattint rá.
Napjainkban egyre gyakoribban a felhasználó optimalizált hirdetések, de ez a szám még mindig eléggé alacsony.
11. A névre szóló és személyre szabott marketing e-mailek 14%-al növelik az esélyét, hogy a vásárló megnézi az ajánlott termékeket a weboldalon.
12.A vásárlók 45%-a szakítja félbe a vásárlást, amikor kiderül, hogy a házhoz szállítás nem ingyenes.
Ez sokak számára mellbevágó érzés szokott lenni, de ha végig gondoljuk, hogy mennyi időt spórolunk azzal, hogy nem mi megyünk el az adott termékért és ezt az időt mennyi mindenre tudjuk fordítani. Főleg akkor, ha többféle terméket rendelünk, amiért már igazi bevásárló körutat kéne rendezzünk.
13. A vásárlók 52%-a tesz még valami apróságot az online kosárba, hogy elérje az ingyenes kiszállítás határértékét.
Sokkal jobb érzés amikor a pénzünket, nem a szállítási díjra, hanem valamilyen termékre költjük el. Ez olyan érzést kelt bennünk, hogy még spóroltunk is.
Összegezve, rendkívül érdekes látni mekkora hatást gyakorol ránk egy olyan dolog, amely pár évtizede még nem is létezett számunkra. Ön beletartozott a nagy többségbe? Ha tetszett, amit olvasott tudassa a fenti „Tetszik” gomb megnyomásával.