A vállalkozás Szerencsi Csokoládégyár, majd Szerencsi Édesipari Vállalat néven működött tovább, miután a második világháborút követően, 1948-ban államosították.
Jelentőségét jól mutatja, hogy az 1960-as években a gyár az összes csokoládétermék közel egyharmadát állította elő.
Szerencsen az 1970-es évek közepén 2400 embert foglalkoztatott és évente 18 000 tonna árut állított elő.
Az 1991-es politikai és gazdasági változásokat követően az üzemet privatizálták, és azóta a svájci Nestlé tulajdonában van.
A tulajdonosváltást követően megalakult Nestlé Hungária Kft. új, jellegzetes zöld csomagolást fejlesztett ki a Boci csokoládé számára. Ez a csomagolás nemcsak a színét változtatta meg, hanem teljesen eltüntette a hegyekben legelésző Boci felismerhető formáját is, amelyet szinte teljesen felváltott a logó és a csokoládé változat a csomagoláson
Egy másik módosítás az volt, hogy a "Boci" nevet kivéve minden más elemet eltávolítottak a logóból. Bár a betűtípus megegyezett a korábbi "Szerencsi tej" változattal, jelentősen felfrissült. A korábbi "Szerencsi tej" barna színárnyalatát továbbra is használták. Az írás egy domboldali ihletésű ívvel egészült ki, amely némileg az eredeti csomagolást idézi. A logóhoz az új "Minden Boci" szlogen is társul.
2015-ben a Nestlé Hungária több szempontból is újdonságokat indított el a csoki révén, mivel a márka a Boci bevezetésével visszatért a gyökereihez.
Egy kitérő után, visszatérve a forráshoz.
Ugyanakkor folyamatos tartalmi fejlesztések és új termékfajták bevezetése is történt, így nem csak az esztétika változott időről időre. A Boci négy évvel később kiérdemelte a legnagyobb márkáknak járó Superbrands díjat.
A Boci csokoládé, legalábbis abban az értelemben, hogy nem Magyarországon gyártják, több mint 15 éve nem teljesen magyar. Azóta a Nestlé átszervezte regionális tevékenységét, 2004-ben pedig úgy döntött, hogy a csokoládégyártást Csehországba helyezi át. Természetesen ez nem csökkentette a csokoládé vonzerejét.