hirdetes

Miért érdemes kihasználni a Facebook hirdetési lehetőségeket boutique szállodaként?

Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Facebook már évek óta az egyik legkeresettebb hirdetési platform a marketingesek között. Egyre fejlődő promóciós opcióinak köszönhetően rengeteg lehetőséget biztosít azoknak a Facebookon is aktív marketingeseknek, akik itt szeretnék elérni célközönségeiket.
 

Miért érdemes kihasználni a Facebook hirdetési lehetőségeket boutique szállodaként?

Ha nem használod ki ezeket a hirdetési lehetőségeket, akkor komoly forgalomról maradsz le. A platform lehetővé teszi, hogy tartalmaidat a Facebookon aktív milliárdnyi felhasználó közül azokhoz juttasd el, akik igazán érdeklődnek utánuk ahelyett, hogy azt várnád, hogy ők találjanak rád keresgélés közben.

Vegyünk át néhány meggyőző indokot, hogy miért érdemes szállodádat a Facebook hirdetéseivel népszerűsíteni!

1. Nem kerülnek sokba

A boutique szállodák számára a kötött költségvetés okozza a legtöbb fejfájást, amiből általában ritkán, és akkor is csekély jut csupán a hirdetésekre. Szerencsére a Facebook fizetett hirdetései a legmegfizethetőbb online opciók közé tartoznak. Ha belegondolsz, hogy ilyen csekély árakért milyen rengeteg embert érhetsz el, igazából nem is kell túl sokáig fontolgatnod a döntést.

A Facebook nagy előnye, hogy nem az egész kampány költségei terhelik annak futtatóját, hanem csak azokért az elért felhasználók számol fel közvetítői díjat, akik válaszolnak is a hirdetés üzenetére.

2. Összetett célzási opciók

A Facebook híresen részletes és hatékony célzási lehetőségeiről ismert, amik különösen fontosak egy szálloda marketingstratégiájához. Ez annak köszönhető, hogy a Facebook minden olyan személyes információt felhasznál a célzási opciókhoz, amiket a felhasználók elérhetővé tesznek, és – mint tudjuk – az emberek előszeretettel osztják meg adataikat ezen a népszerű közösségi hálón.

hirdetes

Ebből persze az következik, hogy kampányaid célközönségét rengeteg szempont szerint szűkítheted – sokkal pontosabban, mint bármelyik más hirdető platformon. A célzás végezhető például életesemények (pl. évfordulók), érdeklődési körök, kapcsolati állapot, és egyéb egyedi szempontok szerint is, amikhez a Facebookon kívül nem igazán van hozzáférésük a hirdetőknek (legalább is nem ilyen egyszerűen).

És ez még mindig nem minden – a kampányok célközönségei akár több szempont szerint is szűkíthetők, így szinte végtelen kombináció hozható létre a legpontosabb célzás érdekében.

A Facebookon továbbá utazással kapcsolatos érdeklődési körök szerint is célozhatók a hirdetések, amely opció kifejezetten szállodák és egyéb vendéglátási létesítmények számára lehet mindennél hasznosabb.

3. Különböző hirdetési formák

A Facebook mindezek mellett többféle hirdetéstípust is kínál, így könnyedén kiválaszthatod a kampányodhoz megfelelő opciót.

Dinamikus utazási hirdetések: A Facebook dinamikus utazási hirdetései – nem meglepő módon – különleges utazási célzási opciókat nyújtanak. Automatikusan megjeleníthetők például olyan felhasználóknak, akik böngészési előzményeik alapján nagy valószínűséggel utazni készülnek.

Videóhirdetések: A videóhirdetések nagyszerű eszközei létesítményed vizuális bemutatására. Egy látványos videó sokkal meggyőzőbb, mint egy szöveges bemutató szállodádról.

hirdetes

Remarketing hirdetések: A hirdetések újracélzásához a Facebook nyomkövető pixelét is felhasználhatod. Ezzel újra elérheted azokat a felhasználókat, akik korábban már érdeklődést mutattak márkád felé (mert felkeresték webhelyedet).

Galéria hirdetések: Ezek a hirdetések lehetővé teszik, hogy több képet is megjeleníts szállodádról az esetleges érdeklődő utazóknak. Használd fel vizuális tartalmaid legjavát, hogy a legtöbbet hozhasd ki belőlük!

Vásznas hirdetések: A vásznas hirdetésekben többféle vizuális elemet is felhasználhatsz, hogy egy igazán magával ragadó látványvilágot hozhass létre a mobilfelhasználók számára.

360-as hirdetések: Készíts 360-as felvételeket szállodádról, és mutasd be őket az érdeklődőknek interaktív megjelenítéssel.

4. A/B tesztek

Kevesen tudják, de a Facebook A/B tesztelési opciókat is kínál, amelyek segítségével egyszerre több hirdetésdesignt is kipróbálhatsz, hogy megtudd, melyikek a leghatékonyabbak. Idővel kiszűrheted majd a kevésbé jól teljesítő opciókat, és egyre tökéletesebbé teheted azokat, amik a legtöbb érdeklődőt vonzzák be.

További hotel marketing cikkek: 

10 profi közösségi média marketing tipp hoteleknek 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

Retro

A retro egy gyűjtőfogalom. Minden olyan dolgot szokás ezzel a jelzővel illetni, amely a 80-as,... Tovább

Szepesi György

Szepesi György: magyar rádiós sportkommentátor, „az Aranycsapat tizenkettedik... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek