#6: A leghatásosabb emojik: Növekedés diagram
Az a fránya növekedés…A növekedést mindenki szereti, még talán a pénznél is jobban. Hogy miért? Mert pénzt termel, sokat! A diagram ikonok valóban hasznosak a vállalat növekedésének bemutatásában. Ha olyan statisztikákat közöl, amelyek szerint a vállalat nyeresége vagy ügyfélköre emelkedő tendenciát mutat, akkor ez az emoji felhasználható ennek az eredménynek a megjelenítésére, mivel a közönség azonnal megérti, hogy a hirdetés a vállalat növekedéséről szól, és hogy ez valami jó dolog, amit érdemes részletesen szemügyre venni.
#7: A leghatásosabb emojik: Vigyor
A mosolygós, vigyorgó smileyek a boldogságot közvetítik. Tehát, ha a vállalat vagy egy vállalkozás örömteli híreket közöl, használhatja bátran a smiley hangulatjeleket is. Ezek azonban nagyon gyakoriak, mivel szinte mindenki naponta használja, így kitűnni nem nagyon lehet vele, javasolt inkább egy másik hangulatjellel együtt használni.
#8: A leghatásosabb emojik: Stop
A Stop tábla jelentése mindenki számára jól ismert, nagyszerűen beleépíthető a Facebook marketingbe is, hiszen azonnal megállítja a szemet, valami veszélyre hívja fel a figyelmet, érdeklődét, nagyfokú odafigyelést vált ki a felhasználókból. Kommunikálhatod vele azt például, hogy ez egy kihagyhatatlan akció, ami hamarosan véget ér.
#9: A leghatásosabb emojik: Csillag
Bármilyen különleges ajánlatnál remekül szuperál a csillag, az emberek imádják! Ezzel te is könnyedén kiemelheted a legjobb ajánlataidat!
#10: A leghatásosabb emojik: Tök
Ezen te is meglepődtél, ugye? Hát mi is, pedig a kutatások szerint ez a 10. leghatékonyabb hangulatjel a Facebook marketingben, feltételezhetően azért van neki ilyen óriási szerepe, mert Amerika az egyik legnagyobb piac, és ott pedig óriási hagyománya van a Halloweennek, egyesek még a karácsonynál is fontosabbnak tartják, ezt a kelta szokás. Európában talán ennek nincsen akkora jelentősége, minden esetre, ha van valami az ünnephez kötődő tartalmad, akkor használd te is!